{{:: 'cloud_flare_always_on_short_message' | i18n }}
Check @genius for updates. We'll have things fixed soon.
Https%3a%2f%2fimages

REEL IT IN

Aminé

REEL IT IN Lyrics

[Intro]
Right now!

[Chorus]
Reel it in
I got the bag, tell a friend
She got some ass, bring it in
Bitch I'm the news, CNN (yeah)
Reel it in
I got the bag, tell a friend
She got some ass, bring it in
Bitch I'm the news, CNN (yeah) (hey!)

[Verse 1]
Drippin'
Rollie got the tick tock missin' (shawty!)
Bitch pimpin' (ayy)
Broke niggas got me livid (wow)
You Jordan or Pippen (true) I'm Kobe I'm never gon' dish it
(Or miss it)

I'm business as fuck and I ain't got the time to just kick it

[Pre-Chorus]
I don't trust nobody 'cause I can't be fake
Frontin' ain't an option 'cause my soul can't change
And I'm tired of being humble, bitch I feel no way
It's that young nigga shit, I might pull up to your bitch like

[Chorus]
Reel it in (whoo!)
I got the bag, tell a friend (hoo)
She got some ass, bring it in (ayy)
Bitch I'm the news, CNN (yeah, yeah)
Reel it in
I got the bag, tell a friend (hoo)
She got some ass, bring it in
Bitch I'm the news, CNN

[Verse 2]
Jesus Christ! (Hallelujah!)
I buy that shit before I even know the price (hey!)
This 13K up on my finger, bitch you right (true)
Them diamonds dancin', yeah that boy be lookin' nice (ayy)
I guess that's what you call that motherfuckin' ice
I got a thotiana, put her in designer
She Italiana, she a sorta kinda
She Björk cute, so she really fine
Just sorta weird, and she got some cake

Gimme OPB for my ODB, these APC, do your ABC's
I'm a young dread-head with anxiety
And I love it when a bitch nigga tryin' me

[Pre-Chorus]
I don't trust nobody 'cause I can't be fake
Frontin' ain't an option 'cause my soul can't change
And I'm tired of being humble, bitch I feel no way
It's that young nigga shit, I might pull up to your bitch like

[Chorus]
Reel it in
I got the bag, tell a friend
She got some ass, bring it in
Bitch I'm the news, CNN (yeah)

[Outro]
Reel it in
I got the bag, tell a friend
She got some ass, bring it in
Bitch I'm the news, CNN (yeah)

More on Genius

About “REEL IT IN”

“REEL IT IN” is the third track off Aminé’s 2018 project, ONEPOINTFIVE, and features a catchy beat produced by LDG Beats and Tee-WaTT.

The song lacks any significant meaning other than to flaunt Aminé’s wealth and fame following the recent success of his 2017 debut album, GOOD FOR YOU, which peaked at 31 on the Billboard 200.

  • What does "reel it in" mean?

    The phrase refers to puting something or someone under control. It’s literal meaning originates from the act of pulling in a fishing line, presumably with a fish on the end.

"REEL IT IN" Track Info

Scratch Off Map World Deluxe Large Personalized Travel Poster Travel Atlas AU | 15 Venom Distribuzione : Warner Bros. Settimane : 5 Inc. weekend : 183.508 Schermi : 65 Inc. totale : 8.389.566 | Grades 4-5